آخرین اخبار
کد مطلب: 80647
بانک مهر اقتصاد استخدام مي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/06/21 08:40:27
نمایش : 3419
بانک مهر اقتصاد به منظور تامين و تکميل سرمايه انساني مورد نياز خود از داوطلبان آقا دعوت به همکاري کرده است.
به گزارش سلام لردگان، آزمون استخدامي بانک مهر اقتصاد در تاريخ دوم آبان ماه سال جاري همزمان در ۲۶ استان کشور برگزار مي شود و آقايان متولد 1365/10/1 به بعد با حداقل معدل تحصيلي ۱۴ در مقطع تحصيلي کارشناسي يکي از رشته‌هاي امور بانکي، حسابداري، مديريت(مالي،دولتي،صنعتي و بازرگاني)، اقتصاد (به غير از اقتصاد حمل و نقل و کشاورزي)، علوم اقتصادي، آمار و رياضي(محض و کاربردي)، مي توانند در اين آزمون شرکت کنند.

 

داوطلبان مي توانند از تاريخ 93/6/29 لغايت 93/7/13 با مراجعه به سايت بانک مهر اقتصاد به نشاني www.mebank.ir براي شرکت در آزمون ثبت نام کنند. نتايج آزمون نيز در تاريخ 93/8/10 از طريق همين سايت به اطلاع متقاضيان مي رسد.

 

اين آزمون در استان‌هاي خراسان رضوي، همدان، مازندران، مرکزي، کرمان، آذربايجان غربي، ايلام، فارس، لرستان، گيلان، قم، خوزستان، سمنان، آذربايجان شرقي، اردبيل، يزد، اصفهان، چهار محال و بختياري، سيستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان، قزوين، زنجان، گلستان، البرز و خراسان شمالي به صورت همزمان برگزار مي شود و داوطلبان بايد حداقل سابقه ۴ سال سکونت در استان مربوطه را داشته باشند.

 

سوالات هوش و استعداد تحصيلي، هفت مهارت ICDL رايانه، اقتصاد، بانکداري و مديريت از مواد امتحاني آزمون تخصصي استخدام در بانک مهر اقتصاد هستند.

 

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس